RSS

<-----Yang Terhangat----->

buat duit



Tahu tak sebenarnya nak menjalankan perniagaan internet amatlah susah.
Kenapa...Kerana anda Harus mahir didalam kesemua aspek dibawah :
* Membina laman web
* Melanggan autoresponder
* Menyediakan produk
* Menguruskan bayaran
* Menyiapkan Email Follow Up
* Membayar hosting dan domain
* Melakukan research melihat pesaing
* Mencari market yang betul
* Dan anda tak perlu pening kepala memikirkan HTML atau code yang sukar difahami..
Anda ada masa untuk memahami kesemua ini ke. Pastinya tidak kan?

Sebab tu saya berani katakan kerja anda terlalu mudah untuk menjana sekurang-kurangnya
RM200 Seminggu. Anda hanya perlu promosi, promosi dan promosikan link website anda.
Terlalu mudah kerana anda tidak perlu mengalami kegagalan saya yang dulu.
Kalau nak berjaya cepat, belajarlah daripada kesilapan orang lain. Bagi yang berminat, sila join kat sini-klik sini





Ini Adalah Pendapatan saya Melalui Kelab Jutawan (next time saya akan sertakan sekali bukti ke akaun bank saya)


RM250(6 Mei 2011)       Pendapatan bulan Mei- 250+270+470+690=RM1630
RM270(13 Mei 2011)   
RM470(20 Mei 2011)     Pendapatan Jun- 790+600+460+340=RM2190
RM640(27 Mei 2011)  
RM790(3Jun 2011)
RM600(10Jun 2011)
RM460(17 Jun 2011)
RM340(24 Jun 2011)



kat bawah ni sedikit penerangan mengenai kelab jutawan ni..

Apelah bisnes kelab jutawan ni ye?
ok,sini saya tambah lagi penjelasan..apa yang saya duk cakap ni BUKAN Skim Cepat Kaya,MLM atau pun log in facebook dapat RM100 tu..bisnes ni diberi nama Kelab Jutawan. Ia merupakan suatu bisnes internet ataupon affiliate marketing.

Dalam Kelab Jutawan ni,Saudara Sujairi Saidali (pemilik kelab jutawan- No. Pendaftaran: 002046530-W (Sujairi KJ Enterprise) akan berkongsi dengan anda segala pengalaman beliau dalam internet marketing atau bisnes online ni yang membolehkan beliau menjana RM37,000 hanya dalam 3 bulan.


Malah,dia akan berkongsi segala tips-tips dan cara-cara untuk membuat duit melalui internet ni dan diterbitkan dlm bentuk ebook.Seperti mana yang kita ketahui, kalau nak berbisnes, mestilah perlukan modal kan,jadi tak salah kalau saudara Sujairi Saidali kenekan sedikit bayaran.Kalau kira,bayaran ini memang sangat murah jika dibandingkan dengan pulangan yang bakal kita dapat.

Malahan,sebagai ahli kelab,saudara Sujairi akan selalu juga menghantar emel follow-up bagi memberi tunjuk ajar kepada ahli kelab.
Setelah join kelab ni 2 bulan lebih,memang saya berasa sangat puas hati,dahla duit masuk tiap2 minggu. Nak kata sampai tahap jutawan tu takdelah kan. Tapi, at least bolehla wat belanja harian,jalan2,shopping ke..

Lagi best,setiap hari jumaat,pembayaran pendapatan kita dibuat. Jadi,tak perlu nak tunggu sampai sebulan seperti sesetengah perniagaan internet yang hanya bayar sebulan sekali.

Personally, saya memang rasa rugi, nak tahu sebab ape??? Sebabnya, saya lambat tahu pasal kelab ni,kalaulah saya tahu awal2 lagi,memang best..huhu..



di sana,anda akan lihat testimoni ataupon komen ahli yang memang berpuas hati. Daftarla dulu kat situ. Kalau memang teringin nak cari duit ekstra,lagi2 student macam saya ni, joinla..kalau kita selalu berusaha, Allah akan tolong kita..insyaAllah.amin...

Ini pendapatan yang akan anda perolehi :

1. Komisen sebanyak RM50.00 (Milik anda apabila terdapat ahli baru join melalui anda)

2. Bonus Level Kedua sebanyak RM20.00 (Setiap kali ahli di bawah anda mendapatkan seorang ahli baru, anda akan mendapat bonus RM20,00)

Contoh:

1. Setiap kali ada ahli baru yang masuk anda mendapat RM50.00

2. Dan sekiranya ahli anda tadi juga mendapat ahli baru, anda juga berjaya mendapatkan RM20.00

Apa akan terjadi sekiranya anda mempunyai ahli seramai 50 orang dan masing – masing mendapatkan ahli baru seramai minimum 1 orang seminggu.

50 orang ahli anda = Berjaya mendapatkan 1 orang ahli baru (50 x 1 orang ahli = 50 ahli baru)

50 Ahli x RM20.00 (Bonus anda) = RM1000.00 untuk anda TANPA PERLU BERBUAT APA-APA!!!

3. 10% Bonus Bulanan (Jumlah Terkumpul Pendapatan Bulanan Anda)

website-klik sini



 




p/s: ini adalah pengalaman saya sendiri. kalau sesiapa ada sebarang persoalan,bolehla komen kat bwh ni ye..
kelab-jutawan


Kongsi
 
Free Auto Backlinks
Entertainment Blogs - BlogCatalog Blog Directory
On our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.com
Blogged.my

speed