RSS

<-----Yang Terhangat----->

Tentang Saya


      Salam/Hai kawan-kawan..nama saya amri..selamat datang ke site saya..tujuan saya buat site ni adalah untuk suka-suka.
      Saya akan share semua mengenai lawak jenaka,lawak-lawak kelakar,isu-isu semasa,gosip-gosip artis,segala perkembangan yang berlaku di Malaysia dan juga di samping mengeratkan hubungan sillaturrahim dengan rakan-rakan maya ini..
      Hampir semua kandungan dalam site ini adalah saya share daripada website lain..dan sekiranya ada antara kandungan dalam site ini milik anda dan anda ingin saya delete,sila maklumkan ye..
      Sekian,terima kasih..

p/s: sila tinggalkan komen anda di site ini atau apa-apa cadangan anda boleh tinggalkan di ruang komen ye..t.k


               
Amri
kelab-jutawan


Kongsi

2 komen:

Larry Perry said... [Reply]

Thanks sudah berkunjung ke site saya.. blog yang bagus design dan trafic nya...

Larry Perry said... [Reply]

Semoga Blog Amri Tambah Sukses..dan Tambah Ramai.. Saya suka designnya.. thanks...

 
Free Auto Backlinks
Entertainment Blogs - BlogCatalog Blog Directory
On our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.com
Blogged.my

speed