RSS

<-----Yang Terhangat----->

Gempar! Gengblogger.com kena hack


Assalamu'laikum dan salam sejahtera. Amri percaya lebih dari 80% blogger kat Malaysia ni tahu malah selalu ping entry blog kat website Gengblogger kan.

Kalau korang semua perasan, bila je kita nak buka website gengblogger, akan keluar pop up suruh masukkan username dan password untuk log in ke website gengblogger. Tapi,apabila kita masukkan username dan password, masih tidak boleh log in. Malahan nak tutup pop up tu pun taidak boleh.

Hmmmm...kenapa sebenarnya ya? Sebenarnya, website Gengblogger telah di hack. Siapa yang bertanggungjawab hack website Gengblogger tu? Untuk pengetahuan korang, orang yang bertanggung jawab hack website Gengblogger ni ialah Gaysec. Siapa ya gaysec ni? Gay? Sex?huhu..amri pun tak berapa tahu pasal mereka ni. Tapi,ini official website Gaysec. Tapi,amri rasa mungkin tujuan mereka hanyalah untuk menguji sistem keselamatan website gengblogger. Sama seperti Jack Sparrow dari team Rilekcrew sebelum ini yang telah banyak hack fanpage facebook artis dengan tujuan untuk menguji tahap security facebook fanpage tersebut.


Selain itu, kalau korang perasan jugak, malam tadi website Nuffnang juga telah dihack oleh Gaysec ni. Tapi pada pagi ini amri lihat website Nuffnang telah beroperasi seperti biasa.

Sedikit sceenshot mengenai Gengblogger dihack oleh Gaysec amri sertakan di bawah ya.


gengblogger kena hack


Kalau Gaysec atau Jack Sparrow dari team Rilekscrew tu ajarkan amri untuk perkukuhkan blog atau facebook amri bagus jugak.hehe.

Apa-apa pun, ini adalah kali ke-2 website Gengblogger kena hack.Kalau amri x silapla..Harap-harap,lepas ni cepat-cepatla website Gengblogger tu pulih ya.:-)
kelab-jutawan


Kongsi

5 komen:

amri said... [Reply]

haih..bila la gengblogger nak ok balik ya?huhu

Izzati Liyana Sabri said... [Reply]

nuffnang kejap je da ok balik. gengblogger lame gila. cepatlah baik.

singgah dan follow sini. jemput datang blog saya pulak.

http://izzatiliyanasabri.blogspot.com/

amri said... [Reply]

aah, btol2..lame btol gengblogger nak ok kan..

nodin said... [Reply]

menyusahkan.. bukak website kita tiba-tiba kuar prompt minta user name gengbloger.. walau dah remove badge gengblogger tp masih jd gak agak annoyying

amri lawak kelakar said... [Reply]

@nodin- bro yeke kuar lagi?saya dah buang bedge gengblogger tu ok dah.xkuar dah pop up tu..mmg annoying gila.setuju sgt.ksian kat gengblogger kan..

 
Free Auto Backlinks
Entertainment Blogs - BlogCatalog Blog Directory
On our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.com
Blogged.my

speed