RSS

<-----Yang Terhangat----->

Sikap Aneh Kim Hyun Joong


Sikap aneh Kim Hyun Joong

Kim Hyun Joong

Hai, amri rasa peminat-peminat citer korea mesti kenal Kim Hyun Joong kan.terutamanya anak-anak gadis mesti kenal.hehe.Kali ini amri ingin berkongsi mengenai sikap aneh Kim Hyun Joon. Ape yang aneh agak-agaknya ye?kalau nak tahu, baca selanjutnya ya..:-)


Macam-macam sikap aneh yang boleh dilihat di kalangan individu sekeliling kita.
Namun jangan tak tahu, actor kacak Kim Hyun Joong juga mempunyai sikap aneh yang mungkin boleh membuatkan peminat-peminatnya berasa lucu.

Kim Hyun Joong

Baru-baru ini, dalam sebuah program televisyen di Korea, Kim Hyun Joong mengaku dia begitu gemar mencuba sampel makanan yang diedarkan ketika mengunjungi pasar raya.
“ Kalau makanan yang saya cuba itu sudah habis, saya akan meminta petugas atau jurujual di situ untuk memasaknya lagi”.

“Walaupun saya sudah menyusahkan dia, itu tidak bermakna saya tidak membeli makanan tersebut. Biasanya saya akan membeli makanan atau produk yang dijual setelah saya mencubanya,” katanya sambil ketawa.


playful kiss


Dalam pada itu, pemegang watak utama dalam drama Playful Kiss itu turut melahirkan rasa kurang selesa setelah menyedari popularity seakan sukar dikikis daripaa imejnya sekarang.
“Susah juga menjadi popular ini, kadang-kadang kalau nak lakukan sesuatu perkara seakan terbatas.”


Kim Hyun Joong


“Pernah suatu ketika saya mahu mencuba bungee jumping, tapi dalam hati tentulah saya rasa takut. Tetapi disebabkan ramai yang mengerumuni dan mengambil gambar, saya terpaksa terjun dan berpura-pura tenang bimbang mereka rakam gambar saya dalam keadaan paling teruk,”

p/s: hehe,tergelak jugak amri baca pasal bungee jumping tu.hakhak..

kelab-jutawan


Kongsi
 
Free Auto Backlinks
Entertainment Blogs - BlogCatalog Blog Directory
On our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.com
Blogged.my

speed