RSS

<-----Yang Terhangat----->

Lawak Alahai..Kenapa tak bagitau?


Alkisah seorang  perempuan yang bernama milah ni,dia bawak boyfriend dia pegi  jumpa ngan nenek dia.Sesampainya si Milah dan boyfriendnya  disana,Milah pun memperkenalkan boyfriendnya kepada neneknya.

Milah: Nek nilah Tun yang milah selalu ceritakan kat nenek tu.
Nenek: Oh ni ke orangnya?(Nenek Milah bertanya sambil merenung si Tun )
Milah: Nenek borak2 lah dulu ngan si Tun ni.Milah gi watkan air.
Tun dengan selambanya menghabiskan kacang yang ada di atas meja.orng lelaki tgh makan kacang

Tun: Nek sorylah kacang nenek dah abis.
Nenek: Tak ape.Lagipun Milah sesalu belikan nenek coklat yang ada kacang.so,kacang dia nenek kulam kulam je tak makan pun.

Tun(dalam hati):Alahai,apasal tak bagitau..
kelab-jutawan


Kongsi

0 komen:

 

speed