RSS

<-----Yang Terhangat----->

Sepah Dinobatkan Juara Maharajalawak


Sepah Dinobatkan Juara Maharajalawak

Dah selesai pun Maharajalawak final yang menyaksikan pertandingan sengit antara pelawak-pelawak yang telah ada dalam hati peminat. Sepah Juara dan diikuti Jozan tempat ke dua, Nabil ketiga dan keempat untuk Jambu. Macam mana korang puas hati tak dengan keputusan ini.


 
sepah juara maharaja lawak
 
 
Juara Sepah mungkin dinilai daripada aspek sustain atau maintain yang mana mereka ini tidak pernah manghampakan untuk setiap minggu persembahan. Jozan pula kadang ada yang terkantoi, betul tak peminat-peminat Maharajalawak semua? Apa pun sudah berakhir dan nampaknya Astro kehabisan slot pula kan. Maksudnya selalu tu mesti ada kesinambungan apa-apa rancangan realiti tapi kini nampak macam senyap je. Apa pun tahniah untuk sepah.
kelab-jutawan


Kongsi

0 komen:

 

speed