RSS

<-----Yang Terhangat----->

Soalan kepada pakar jantina


Seorang lelaki bernama Ajan berjumpa pakar jantina iaitu seorang doktor di universiti Kuala Lumpur, di dalam biliknya dia cuba menceritakan masalahnya. Ajan: Assalamualaikum doktor
Doktor: Ye Ajan, saya diberitahu awak ada masalah. Cucite? (Cuba cerita)
Ajan: Saya ni ada kawan Namanya Rosli, kami kawan rapat macam adik beradik, Kami berdua la. Pada suatu hari saya terpaksa berpindah so kami ni berpisah selama 1 tahun. Di tempat baru saya ada jumpa seorang perempuan tapi sebijik muka badan macam..

Doktor: Macam?

Ajan: Rosli. Tapi saya minat kat perempuan tu tapi ada perkara yang memusykilkan saya.

Doktor: Apa dia?
Ajan: Kalau saya suka perempuan muka macam kawan rapat saya, saya ni di ketogorikan sebagai lelaki Bisexual ke?

Doktor: Erm.....................................................................................................................................................

Aduhyai perkara ini pernah berlaku kepada anda? -_-"
kelab-jutawan


Kongsi

0 komen:

 
Free Auto Backlinks
Entertainment Blogs - BlogCatalog Blog Directory
On our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.com
Blogged.my

speed