RSS

<-----Yang Terhangat----->

Binatang ada facebook?


Kalaulah binatang ada facebook,agak-agak apa status mereka ye? kali ini amri nak berkongsi satu lawak mengenai kalau binatang ada facebook.enjoy :-)

Cicak : Tuan rumah baru beli raket elektrik, gua kenduri nyamuk BBQ malam nih beb..

Nyamuk : Baru habis ronda rumah Aboi... kenyang burp, Alhamdulillah...

nyamuk aedes


Aedes: Baru jer selamat bagi injection maut, yeah!!!


Ayam: Tidaaaaaaaaaaaak, besok majikan gua nak buat kenduri kesyukuran, gua mau di sembeliiiiihhh!
ayam


Cicak : isteriku tersepit pintu 



 Kucing Betina: “Anak i yang ke-5 baru tanya siapa bapaknya. I bingung nak jawab apa. I sendiri lupa bapaknya siapa.” 
kucing


Ayam : Kawan2…kalu esok gua tak update...bererti gua dah di goreng.I luv u all… jangan lupa wat kenduri arwah untuk gua yaa...

Nyamuk: Siot, sekali drug addict gua hantam. Gua positif HIV AIDS... uwaaaaaaa

Cicak : Mau ke bilik air anak tuan rumah jap... baru beli videocam baru...

Kucing: Baru je add awek sebelah umah... keturunan PARSI beb!!! 



tikus


Tikus: Operasi malam ni.. selongkar kitchen kabinet.. sape nak ikot?

p/s: hahaha,lawak btollah kalau binatang ada facebook kaan?.haha
kelab-jutawan


Kongsi
 
Free Auto Backlinks
Entertainment Blogs - BlogCatalog Blog Directory
On our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.com
Blogged.my

speed