RSS

<-----Yang Terhangat----->

Lawak Petai


Ahmad seorang pekerja di sebuah syarikat...dia ambik kerja overtime....dalam perjalanan dia nak balik rumah dengan motor buruk dia,dia ternampak seorang pompuan nie.....nak dijadikan citer.....dia pun tanyalah perempuan tu."Cik,knape nie?"perempuan tu pun
cakap."kete saya ni rosak...Ahmad pun menawarkan kat perempuan tu untuk tumpangkan dia balik ke rumah...
petai

Perempuan tu kata..."Eh,boleh ke nie"?Ahmad cakap.."takpe katr umah saya ada mak ngan adik saya."Perempuan tu pun naik la motor buruk Ahmad....Tiba-tiba...Sampai je kat kubur Ahmad terbau busuk macam petai....Apa lagi,Ahmad pun terusla pecut motor dia kat depan....sampai jer kat umah dia....dia rasa ringan jer...dia pun toleh kat belakang....."Oh Mak kau!!!!!!"perempuan tu dah hilang......

Langsung Ahmad demam sebulan lepas kejadian tu..lepas dia dah sihat...dia nk pergi kerja balik..tapi ibu dia nasihat kat dia suruh brenti keje....tp dia taknak plak...dia pun ambik keje overtime lagi..ala nak gaji lebih.waktu dia nak balik.....dia terserempak lagi dgan pompuan tue.....apa lagi pecut la Ahmad ngan motor buruk dia.....sampai2 kat rumah terus badan die jadi panas....keesokan harinye...perempuan tu dtg kat umah dia dan ceritakan perkara yg sebenar.."sebenarnya,hari tu masa kat kubur....saya sendawa...saya nie plak suka makan petai...pastu tibe2 je Abg Ahmad nie pecut motor dia sampai saya terjatuh....mendengar cite tue....mak Ahmad ketawa terbahak2........rupenya itu cite yang sebenornya.....hahhahahahaha

p/s:tapi lawak ni mcm x kelakar je.hakhak

kelab-jutawan


Kongsi

0 komen:

 

speed