RSS

<-----Yang Terhangat----->

Lawak burung di kaki


Jom kita baca lawak burung di kaki :-)

burung merak

Seorang guru sedang bersoal jawab dengan murid-muridnya dalam mata pelajaran sains.Tiba-tiba seorang murid bernama Abu bertanyakan soalan kepada guru tersebut.



Abu: banyak-banyak burung, burung apa yang badannya di kaki, kepalanya di kaki,sayapnya di kaki, kakinya pun di kaki?


burung


guru: Setahu saya, tiada burung yang macam tu.


Abu: Adalah cikgu..burung kena pijak..




guru: hai,budak ni,nak kena tendangan penalti ngan aku ni (kata cikgu dalam hati)

p/s: hahaha..terkena cikgu tu dengan abu.kelakar tak lawak burung di kaki ni kawan-kawan?hehe
kelab-jutawan


Kongsi
 

speed