RSS

<-----Yang Terhangat----->

skirt awek tersepit


Sorang suami baru balik dari outstation dengan mata lebam kiri dan kanan. Apabila isteri

dia tanya, dia berkata…" masa kat escalator lapangan terbang, sorang awek cun berskirt di
awek cun


depan abang. Elok je ketika depan mata abang, skirt awek tu tersepit kat celah ponggong



dia, so, dengan baik hatinya, abang tarik le...so, awek tu bengang, terus tumbuk

abang…"

"Gedebuk" lebam nombor satu kat mata kanan. Dalam hati dia berkata… 'mungkin awek ni

marah sebab aku tarik kain dia tadi'…so, dia pun tolak balik kain tu

masuk… dan seterusnya "gedebuk" untuk lebam kedua di mata kiri…

awek-cun.jpg

Kesian betul kan? dan lepas suami ni abis bercerita, hidung dia pulak berdarah dan

patah...

Nak tahu kenapa? sebab kena tumbuk ngan bini dia sebab baru tahu laki dia menggatal…

hahaha...kelakar betul lawak ni..jadi, iktibar yang kita boleh ambik, kalau tengok kain siapa-siapa tersepit tu, janganla memandai nak tarik ke apa ye.hakhak..
kelab-jutawan


Kongsi
 

speed