RSS

<-----Yang Terhangat----->

Apabila Ayam Dan Kambing Bersembang


Pada suatu hari, ayam telah menghiaskan dirinya dengan menyangkut manik-manik yang berkilauan pada setiap helaian bulunya. Tajinya diasah sehingga berkilauan dan berjalanlah ia menuju ke kediaman kambing.

Tiba di kediaman kambing, ayam pun menyapa sahabatnya itu.

ayam


Ayam : hai Kambing, apa khabar?

Kambing : Baik. Wah, ayam. Bukan main lagi kau. Kau nak ke mana
hensem-hensem ni.

kambing


Ayam : Takde nak ke mana-mana pun. Saja nak tengok reaksi kau.

Kambing : Tapi kan ayam, macam mana pun kau berhias, kau jalan tetap kaki ayam, kan?

Ayam : ooo,kau kutuk aku ye. Kau pun apa kurangnya.....

Kambing : Apesal pulak?

Ayam : Nampak macam alim. Bela janggut. Tapi TELUR nampak...haha...

Baca lawak Andainya Binatang Ada Facebook dan Lawak Gajah Mati lak..

kelab-jutawan


Kongsi

4 komen:

saya_arief said... [Reply]

hahaha..sengal punye ayam.

amri lawak kelakar said... [Reply]

@saya_arief
betul,mmg sengal.haha

NoorHafiy Budax Lanun said... [Reply]

Assalam, hahaha... kesian kambing tu...

amri lawak kelakar said... [Reply]

@NoorHafiy Budax Lanun
hehe,malu kambing tu

 

speed