RSS

<-----Yang Terhangat----->

Lawak Bodoh 5


Terdapat 3 orang gila yang mengambil ujian perlepasan hospital . Lalu doktor tersebut bertanya kepada orang gila yang pertama, apa yang kau mahu bawa jika berada di gurun, orang gila itu menjawab 'payung, sebab kalau panas saya boleh berteduh' . Lalu orang gila itu dilepaskan


payung



Doktor itu menanya soalan yang sama kepada orang gila kedua, lalu dia menjawab saya akan
bawa air, sebab kalau saya haus saya boleh minum lalu org gila itu dilepaskan.

Doktor itu mengajukan soalan yang sama kepada orang gila ketiga lalu dia menjawab saya akan bawa pintu kereta sebab kalau panas saya boleh menurunkan cermin tingkap... lalu orang gila itu dimasukkan kembali ke hospital.

pintu kereta


hehe..kawan-kawan faham tak kenapa orang gila ketiga tu dimasukkan semula ke hospital?hehe


kelab-jutawan


Kongsi

0 komen:

 
Free Auto Backlinks
Entertainment Blogs - BlogCatalog Blog Directory
On our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.com
Blogged.my

speed