RSS

<-----Yang Terhangat----->

Ariff Alfian Rosli,Lelaki dari Malaysia Berkahwin Dengan Teman Lelakinya,Jonathan di Dublin


Assalamu'laikum dan salam sejahtera. Astaghfirullah hal'azim..Ariff Alfian Rosli seorang lelaki dari Malaysia dikhabarkan telah berkahwin dengan teman lelakinya, Jonathan di Dublin,Ireland. Belum pernah lagi lelaki melayu yang secara terang-terangan berkahwin dengan pasangan lelaki atau pasangan gay yang kita dengar. Tetapi, dalam kejadian ini, terang-terangan Ariff Alfian Rosli iaitu seorang lelaki ,usia amri tidak berapa pasti telah berkahwin dengan seorang lelaki. Memang sukar untuk kita terima hakikat yang perkara ini berlaku kepada seorang lelaki Melayu.

ariff alfian rosli @ gay



Ariff Alfian merupakan pelajar perubatan tajaan Petronas yang telah beberapa tahun "lost contact" dengan keluarganya. Selain itu, dikhabarkan juga bahawa keluarga Ariff Alfian ini iaitu ayah dan ibunya telah 8 kali pergi ke Dublin untuk mencari Ariff Alfian. Malangnya Ariff Alfian tidak dapat ditemui.

ariff alfian rosli @ gay


Malangnya, berita kehilangannya terbongkar apabila diketahui bahawa Ariff Alfian telahpun menikahi seorang lelaki yang bernama Jonathan di Dublin. MasyaAllah, hanya Allah yang Maha Berkuasa keatas segalanya.

ariff alfian rosli @ gay


Lebih menyedihkan, disebabkan perkara ini, pihak Petronas telah menyaman ayahnya iaitu Rosli Haron sebagai penjamin pertama Ariff Alfian sebanyak RM890,000 sebagai tuntutan kembali wang pengajian yang telah dibiayai oleh Petronas.

ariff alfian rosli @ gay


Diharapkan, kejadian ini dijadikan iktibar oleh kita semua. Kepada kaum-kaum Adam terutamanya, ketahuilah bahawa perbuatan Gay ini amatlah dikeji oleh Allah. dan Nabi Muhammad S.A.W tidak akan mengaku orang yang mengamalkan perbuatan gay ini sebagai umat baginda.

Wallah hu'alam...





p/s:Harapan Amri, diharapkan suatu hari nanti Ariff Alfian ini akan kembali juga ke pangkal jalan. Jangan nak tunggu kena HIV barulah nak sedar.
kelab-jutawan


Kongsi

5 komen:

Sam said... [Reply]

dasyat punyerr orang
berdosa besar
dilaknat

amri lawak kelakar said... [Reply]

@Sam
tula bro.dahsyat betul.Smoga dia diberi petunjuk oleh Allah suatu masa nnt..

chegu abbas said... [Reply]

nak kata bangang ...pandai...petronas taja...tapi bodo kot lain..

binkbenk said... [Reply]

hahaha..macam mana pula tu orang bagaimana kalo ndak bercinta
salam kenal sobat

thomas said... [Reply]

sepatutnya dah jadi doctor tapi.........

 
Free Auto Backlinks
Entertainment Blogs - BlogCatalog Blog Directory
On our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.com
Blogged.my

speed