RSS

<-----Yang Terhangat----->

Bagaimana Untuk Mengenali Pak Pandir


Assalamu'alaikum dan salam sejahtera, amri ingin berkongsi dengan kawan-kawan semua mengenai bagaimana untuk mengenali Pak Pandir.
Waktu kecik-kecik, memang terkenal cerita-cerita rakyat pasal Pak Pandir ni kan. Bila sebut je Pak Pandir, mseti dalam fikiran kita terbayangkan pak pandir ni seorang yang sangat bodoh dan bengap kan. Kesian kat dia.hehe. ok,tanpa melengahkan masa lagi, jom baca...

1.dia call seseorang untuk tanya nombor telefon terbaru orang itu.

2.dia fax surat dengan stem diatasnya.

3.cuba melemaskan ikan dengan merendamnya didalam air.



4.cuba tanya harga barang di kedai dua ringgit.

5.study hard untuk ujian darah.

6.tertinggal bas no 20, kemudian mengambil bas no 10 dua kali.

7.fikir kumpulan peterpan boleh terbang diangkasa.

8.vote untuk Mawi setiap kali astro ulang tayang konsert akademi fantasia.


pak pandir
pak pandir dalam citer Magika

9.Beri ayamnya makan nasi ayam kerana menyangka nasi ayam adalah makanan ayam.

10.mengira bilangan penumpang bas sebelum naik.

11.dia sedang baca email ini. :)

p/s: hehe..macam mana dengan artikel bagaimana untuk mengenali Pak Pandir ni? ada rasa macam terkena tak?hehe

oh ya, kawan-kawan tahu tak info mengenai Roti Gardenia, kalau belum,baca kat artikel Roti Gardenia-Kisah Yang Perlu Anda Tahu
kelab-jutawan


Kongsi

4 komen:

Cerah Jeff said... [Reply]

orang yang tulis tu jadi ape lak? xP
abu nawas? hahah

amri lawak kelakar said... [Reply]

ops..hehe.Xpe, amri cuma share je.hehe..agak2 sapelah penulis asal artikel ni ya..huhu

Hana teen top said... [Reply]

ahhaha..terkena? dan yg menaip entry nie dia sendiri terkena,sebab dia pun baca entry dia..:P

amri lawak kelakar said... [Reply]

@Hana-yang menaip entry ni dah lama dah trkena.hakhak

 

speed