RSS

<-----Yang Terhangat----->

Cerita Mat Bangla


Assalamu'alaikum dan salam sejahtera. Kali ini amri nak kongsi lawak bertajuk Cerita Mat Bangla. Oh ya, sebelum tu, kawan-kawan dah baca ke artikel sebelum ni yang bertajuk Bagaimana Untuk Mengenali Pak Pandir dan juga artikel Pak Pandir yang Sangat Bijak. Kalau belum,bacalah,best jugak artikel tu.hehe..

baiklah,berbalik kepada artikel cerita mat bangla ni, kawan- kawan boleh baca selanjutnya ya..

mat bangla
gambar hiasan

Seorang mat bangla sedang berbual dengan rakan-rakan melayu di tempat kerjanya...



Mat Bangla : Esok saya nak balik Bangladesh, isteri saya mengandung 3 bulan.

Rakan Mat Bangla : Wah, tahniah.. mesti awak gembira kan..

Mat Bangla : Sudah tentu, sudah 3 tahun saya tak balik jumpa isteri saya...

Rakan Mat Bangla : ???

p/s: hahaha..sapa yang tak faham kenapa kawan mat bangla tu ????..kalau tak faham tu,boleh komen tanya kat bawah ye.hehe
kelab-jutawan


Kongsi

6 komen:

Hana teen top said... [Reply]

paham yang teramat sangat ...hahahah....hampeh,isteri main ngan lelaki lain la tue :)

Ronaldmohoni said... [Reply]

Paham. paham sangat.. hahaha

amri lawak kelakar said... [Reply]

@aHana teen top- haha,hampeh kan isteri mat bangla tu..

@Ronaldmohoni- hehe..

Mohammed Faizal said... [Reply]

bongok tol la...pic tu teringat aku tentang kekotoran dan kebusukan air di sungai gangga india...wekkk sungai suci konon

amir aizat said... [Reply]

haha gmbar hiasan ni,ttbe geli pulak.kah3

amri lawak kelakar said... [Reply]

@Mohammed Faizal- ooo,yeke,xtaula lak.aku main share je gambar tu.hakhak..


@amir aizat- geli knape?nampak cam gay ke ?hahaha

 

speed