RSS

<-----Yang Terhangat----->

Pak Pandir yang Sangat Bijak


Assalamu'alaikum dan salam sejahtera...Sebelum ini amri telah berkongsi lawak Bagaimana Untuk Mengenali Pak Pandir. Manakala lawak kali ini bertajuk Pak Pandir yang Sangat Bijak. Lawak pak pandir sangat bijak ni adalah antara lawak yang amri suka sebab dalam lawak ni nampak yang pak pandir ni "bijak" sangat.

Baiklah,tanpa membuang masa, jom baca selanjutnya...

pak pandir
gambar hiasan-klik untuk besarkan

Suatu hari pak pandir melalui satu lorong yang kecik semasa hendak pulang ke rumahnye. Entah macam mana di tengah perjalanannye tersebut dia terjumpa seketul tahi yang masih panas.
Tapi dia tu masih ‘konfius’ sama ada benda yang dia jumpa tu ialah seketul tahi atau tidak. Oleh kerana kemusykilan yang teramat sangat itu, maka pak pandir mengambil keputusan untuk mengkaji sampel benda tersebut.



Dia meneliti benda tersebut lalu dia berkata “Bentuk macam tahi.”

Lepas itu dia memegang pula benda itu lalu dia berkata, “Lembik macam tahi.”

Selepas itu dia ambil sedikit benda itu lalu dihidunya. Selepas itu dia berkata, “Bau macam tahi.”

Oleh kerana pak pandir ni masih ragu-ragu dengan benda tersebut lalu dia pun mengambil keputusan untuk mejilat sedikit benda tersebut. Sebaik sahaja dia menjilat taik berkenaan dia pun menjerit...

“MEMANG SAH TAIK..NASIB BAIK AKU TAK TERPIJAK!”

tahi



p/s: hahaha..memang "pandai" pak pandir ni kan kawan-kawan?hakhak
kelab-jutawan


Kongsi

1 komen:

Hana teen top said... [Reply]

hahhaha..bengong...kerana x nak terpijak tahi sanggup pegang,hidu dan rasa....ahahah..tak kew kena 3dlam1

 

speed