RSS

<-----Yang Terhangat----->

Malam Pertama Yang Lawak


Salam Sejahtera semua..jom, baca malam pertama yang lawak.haa...apa yang korang fikir tu?hehe. baiklah,baca selanjutnya ya..

Ada sepasang pengantin baru berada di kamar pengantin, di malam pertama. Pada tengah malam itu, tiba-tiba isterinya mengerang, “Adoi.. Sakitnya bang...! Macam mana ni bang..?”

kartun pengantin
gambar hiasan


Suaminya lantas menenangkan isterinya, “Jangan nangis Sayang.. Nanti emak ayah dengar.. Mereka mungkin belum tidur lagi tu..” Kebetulan bilik mertua hanya bersebelahan kamar tidur pengantin.



Tapi kerana tidak dapat menahan sakit, isterinya bertambah kuat mengerang. Mahu tidak mahu, si suami pun berkata, kali ini kuat sedikit suaranya: “Sabar Sayang! Tahan saja.. Esok baru cabut.”

Sejak dari tadi si mertua lelaki masih belum tidur. Dia memang terdengar anak perempuannya mengerang, tadi dia tidak peduli, biasalah malam pertama pengantin, fikirnya. Tapi kali ini dia sudah hilang sabar. Dia bangun, pergi ke bilik sebelah lantas menendang pintu kamar pengantin.

Dengan rasa geram bapa mertua berteriak: “Ni apa kena ni? Tak faham ke? Anak aku boleh mati kalau besok baru kau nak cabut! CABUT SEKARANG JUGA!”

terkejut beruk


baby terkejut
budak kecik yang takde kaitan pun terkejut jugak :-)

Terkejut besarlah kedua pengantin tu. Sambil tersipu-sipu pengantin perempuan pun berkata kepada ayahnya: “Abah, takkan sakit gigi pun boleh mati.. Lagipun manalah ada Klinik Gigi yang buka 24 jam?”.


p/s: hahaha..agaknya apalah reaksi bapa pengantin perempuan tu ya? mau terberak termerah padam muka dia.hehe..jadi,janganlah kita terus membuat keputusan melulu sebelum selidik dulu ya. juga jangan sesekali kita salah tafsir macam dalam artikel Jangan Salah Tafsir ni :-)
kelab-jutawan


Kongsi

10 komen:

M@M@ SH@RIDZ said... [Reply]

lawak jugak... itu ler jangan berprasangka yang bukan2 yer... salam BW

amri lawak kelakar said... [Reply]

@ M@M@ SH@RIDZ- hehe,btol2..thanks sudi komen..

Hana teen top said... [Reply]

hahahaha.....gila3x....malu la bapaknya.....

amri lawak kelakar said... [Reply]

@ Hana teen top- mmang malu tahap gaban la bapak dia.hahak.btw,thanks sudi komen ye :-)

Hana teen top said... [Reply]

hahaha...ala,entry diwujudkan utk di komen..:D

amri lawak kelakar said... [Reply]

@Hana teen top- betul2.setuju dgn cik hana..:-)

Mohammed Faizal said... [Reply]

cam cilakee...haaha

amri lawak kelakar said... [Reply]

@Mohammed Faizal-hahaha..

aten qylah said... [Reply]

lawak siottt,haha

amri lawak kelakar said... [Reply]

@aten qylah- hahaha.kesian dorg..skit gg lak time mlm pertama.haha

 

speed