RSS

<-----Yang Terhangat----->

Fatimah


Fatimah adalah sorang budak pompuan yang malas dan tak pernah tumpukan perhatian. 1 hari kat kelas agama,dia tido je cam biasa. Ustazah pun tanya soalan "Siapa orang yang patut kita hormati dan sayangi?". Takde sape jawab. Ada ar sorang budak laki kat belakang Fatimah tu jahat sikit. Dia pun cocok bontot Fatimah dengan jarum,Fatimah pun menjerit "MAK!!" Ustazah pun puji Fatimah sebab bagi jawapan yang betol.

Fatimah sambung tido balik. Ustazah tanya lagi soalan. "Sape pencipta alam dan segalanya?" Budak tu cocok lagi ngan jarum,Fatimah pun menjerit "YA ALLAH!!" Sekali lagi ustazah puji dia sebab bagi jawapan yang betol. Fatimah sambung tido balik. Pastu ustazah pun tanya lagi soalan. "Apa yang patut sorang isteri ucapkan pada suami setiap kali sebelum tidur?" Budak tu cocok lagi. Tapi kali ni Fatimah bengang dan dia kata "Ko cocok bontot aku pakai benda tu lagi siap ko!!" Ustazah tu terus pengsan.



p/s:nama watak Fatimah di atas hanyalah rekaan semata-mata dan tiada kena mengena dengan yang hidup atau telah mati.Sekian..
kelab-jutawan


Kongsi

0 komen:

 

speed