RSS

<-----Yang Terhangat----->

Berusia satu bulan pada 26 julai 2011


Apa ya usia satu bulan 26 julai 2011? oh ya, sebelum itu Assalamu'alaikum dan salam sejahtera. Amri ingin mengucapkan ribuan malahan jutaan terima kasih kepada rakan-rakan yang sudi menjenguk atau membaca entry di blog amri yang tidak seberapa ini.

Tinggal beberapa hari sahaja lagi nak 26 julai. Apa yang spesial dengan tarikh itu ya? hehe.. Sebenarnya, tarikh 26 julai ialah tarikh amri buat blog ni. Dan sepanjang hampir sebulan amri buat blog ni, jumlah visitor ke blog amri hampir memncecah 2200 orang. manakala pageview blog amri telah mencecah 6000.


ketika entry ini ditulis (00.39 am, 23/07/2011) antara entry-entry yang mendapat pageview yang banyak ialah entry:
Lawak Air Teh (360 pageview)

Lawak Peristiwa di KLCC (255 pageview)
Cincin Datin Seri Rosmah bernilai RM24.4 juta (219 pageview)
Pantun Dialek Negeri-Negeri Di Malaysia (207 pageview)
Roti Gardenia- kisah yang perlu anda tahu (173 pageview)
Perkahwinan Nurul Syuhada TV3 (168 pageview)
Pernikahan Tomok & Siti Rahayu (157 pageview)
Maulana AF8 Gay?(152 pageview)
Lawak kopi (141 pageview)
Sikap Aneh Kim Hyun Joong (136 pageview)


pageview


Alexa rank untuk blog amri sekarang hanyalah 5293288. yela kan,baru sebulan amri buat blog. Tapi kira okla kan.sebab pada mula-mula amri buat, alexa rank 20juta +++.haha..

Tujuan amri buat blog ni adalah sekadar suka-suka. Sebelum ni amri ada buat satu blog pasal medical ebook, nama dia medicalebooks4u. Tapi dah malas nak update blog tu.hehe. Jadi sekarang blog ni jela yang amri akan selalu update.hehe..

Kepada kawan-kawan yang melawat ke blog ini,sudi-sudilah komen ya. Menurut blog-blog yang terkenal, kalau kita rajin komen di blog yang page rank dia rendah dan jugak alexa rank dia rendah, lagi bagus sebab at least link url blog kita ada di website dorang..so,boleh membantu rendahkan alexa rank blog kita.hehe

Sekian, terima kasih. amri ni masih baru di dunia blogging. So,kalau blog amri ada cacat cela ke, loading lambat sket ke, maafkan amri ya.:-)
kelab-jutawan


Kongsi
 
Free Auto Backlinks
Entertainment Blogs - BlogCatalog Blog Directory
On our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.com
Blogged.my

speed